Curriculum vitae

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

ΜΥΡΙΟΥΝΗ ΜΑΝΘΟΥ

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΤΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ                 : 1971

ΤΟΠΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ             : Ιωάννινα

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ                       : Ψυχολόγος-Ψυχοθεραπευτής  Θεραπευτης οικογενειας

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ       : Ν. Δοσιου 15

ΠΟΛΗ                                  : Ιωάννινα

ΚΙΝΗΤΟ                              : 6948521239

e-​mail​   ​                       :​​ manthosmiriounis@gmail.com​ 

Linkedin.com                            :     www.linkedin.com/in/manthosmiriouni s

ΣΠΟΥΔΕΣ

Αποφοίτησα από το ΠροτυποΠειραματικο Γυμνάσιο και Λύκειο της Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων με γενικό βαθμό 18 και εγγράφηκα στο Πανεπιστήμιο του Βελιγραδίου στο τμήμα Ψυχολογίας.​ Έπειτα από δύο χρόνια σπουδών στο Βελιγράδι μεταγράφηκα στη Φιλοσοφική Σχολή του Παν/μίου Ιωαννίνων και στο Τμήμα Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, απ’ όπου και αποφοίτησα ακολουθώντας την κατεύθυνση Ψυχολογιας.

Μεταπτυχιακές Σπουδές και

Επαγγελματικές Εκπαιδεύσεις

Ι. Θέλοντας να αναβαθμίσω τις σπουδές μου έκανα αίτηση και έγινα δεκτός στην μεταπτυχιακή επαγγελματική εκπαίδευση του Ινστιτούτου Ομαδικής Ανάλυσης Αθηνών: “Οικογενειακή Θεραπεία και Θεραπεία Ζεύγους”.​ Κατά την τριετή (2005-2008) μεταπτυχιακή εκπαίδευση στο

Ανοικτό Ψυχοθεραπευτικό Κέντρο που λειτουργεί με την μορφή της εκπαιδευτικής-θεραπευτικής κοινότητας ανοικτού τύπου, εξειδικεύτηκα στη διάγνωση και τη θεραπεία δυσλειτουργιών που παρουσιάζουν ζευγάρια, οικογένειες και παιδιά και τις δυναμικες που λαμβανουνχωραμεσα στην οικογενεια και αναμεσα στα μελητης,παντα σε συνάρτηση με την μορφη της και το πλαισιομεσα στο οποιοαυτηενυπαρχει.

Ακολουθώντας την ομαδικοαναλυτική θεωρία-προσέγγισηκαι στα πλαίσια της κλινικής μου άσκησης – η οποία υπήρξε εντατική και παρατεταμένη – ανέλαβα πολλέςδυαδικές ψυχοθεραπείεςαλλά καιομαδικές ψυχοθεραπείες (ομαδική ανάλυση, ψυχόδραμα, κοινωνικο θεραπευτικές και ψυχοδυναμικεςομαδες με εκφραστικές και δημιουργικές δραστηριότητες), σαν βασικός συντονιστής/θεραπευτης υπό την συνεχή και συστηματική εποπτεία από τους πλέον διακεκριμένους ψυχιάτρους/ ψυχοθεραπευτές/οικογενειακούς θεραπευτές/ομαδικουςαναλυτες/κοινωνιολόγους/κλινικουςνοσηλευτες. Έτσι,σανψυχοθεραπευτής/οικογενειακός σύμβουλος,​ συμμετείχα σε πολλωνειδων και διαφορωνδραστηριοτητωνομαδες(ομαδεςγονεων,ανηλικων και νεαρωνενηλικων,ομαδεςεφηβων που σαν αντικειμενο τους ειχανπερααπο την ομαδικηψυχοθεραπεια,τηνσυμβουλευτικη, τον επαγγελματικοπροσανατολισμο,τηνενημερωση και την κινητοποιηση, την ψυχοθεραπειαμεσωτεχνης και εικαστικων (μουσικης, θεατρικηςαγωγης,μουσικοκινητικηςαισθησης, κουκλοθεατρου, παιδικουιχνογραφηματος, ζωγραφικης, χορου, μυθολογιας ,κινησης, ποιησης, πολλαπλωνκατασκευων και δραστηριοτητων, παιχνιδιου, παραμυθιου) αλλα και αλλωνδραστηριοτητωνκοινωνικοποιησης και εκφρασης (ονειροδραμα, ψυχοδραμα, κηπουρικης, μαγειρικης,πολλαπλωνδραστηριοτητων, αναγνωσης και λογοτεχνιας, αυτοεκτιμησης, ευαισθησιας κ.α.)στην κοινοτητα και ημουνενεργομελος στην καθημερινότητα της λειτουργιαςαυτης της ψυχοθεραπευτικής κοινοτητας.

Για τη συμβολή μου στις δραστηριότητες του Ινστιτούτου Ομαδικής ΑνάλυσηςΑθηνών​ βραβεύτηκα από τη διοίκησή του,καθοτιπρωτοστατουσα στην οργανωση και διεξαγωγη(σαν βασικοςθεραπευτης) των σεμιναριων του ΑνοιχτουΨυχοθεραπευτικουΚεντρου στα Ιωαννινα.(ΙνστιτουτοΟμαδικηςΑναλυσηςΑθηνων)

ΙΙ)​ Συνεχίζοντας τις μεταπτυχιακές μου και κλινικες μου σπουδές εκπαιδεύτηκα στο κλασσικό Μορενικό Ψυχόδραμα από το Ινστιτούτο

Ψυχοδράματος      Αθηνών      (I.A.G.P.,      F.E.P.T.O.,      E.F.T.A.,       και

E.G.A.T.I.N.), και, είχα την τύχη να μαθητεύσω για ένα ακαδημαϊκό έτος 2008-2009 δίπλα στην μαθήτρια και συνεχίστρια του έργου του J.L. Morenoκαι, ιδρύτρια του ​Β.Ρ.Α. MsMarciaKarp.

Στην εκπαίδευση αυτή,που σαν μεθοδοςθεραπειαςσυνδυαζει την ψυχολογια και το θεατρομεσω της εκδραματισης, περιλαμβανόταν βιωματική και θεωρητική εκπαίδευση στην ομαδική ψυχοθεραπεία, τις ψυχοδραματικές τεχνικές και την κοινωνιομετρία.

III)Απο​ τις αρχες του 2015 και μεχρι το τελος του ακαδημαικουετουςπαρακολουθησαμεταπτυχιακηεκπαιδευση στην οποιασυμμετειχαν το ΠανεπιστημιοΙωαννινων,το​ΑριστοτελειοΠανεπιστημιοΘεσσαλονικης και το ΠανεπιστημιοΔυτικηςΜακεδονιας που αφορα την ”ΕιδικηΑγωγη και την Αναπηρια και τους τροπουςαντιμετωπισης,διαχειρισης και θεραπειας των ιδιων και των οικογενειων τους” (Παιδαγωγικο​ΤμημαΔημοτικηςΕκπαιδευσηςΦλωρινας).Η διπλωματικη μου εργασιααφορουσε την θεραπευτικηεπιδραση της τεχνης στα ατομα με αναπηρια και την ευεργετικηδραση των εικαστικων στην εκφραση των προθέσεων και των συναισθηματων τους.

IV)Απο​ τις αρχες του 2016 και μεχρι το τελος του ετουςσυμμετειχα στην διαδικτυακηεκπαιδευση με τιτλοΕκπαιδευσηηγετων για τη στελέχωση διεθνων και εθνικων Μη ΚερδοσκοπικωνΟργανωσεων η οργανισμωνπαροχηςανθρωπιστικης-ιατρικης-ψυχολογικηςβοηθειας με εμφαση στις μεταναστευτικεςροες,στηφτωχεια,στηδιαχειρισηκρισεων και στα περιβαλλοντικαζητηματα”,η​οποιαδιεξαγεται και εποπτευεταιαπο το

Πανεπιστημιο                                                                              Αιγαιου.

V)Επισης​ στο πλαισιο της συνεργασιας μου με το ΠανεπιστημιοΑιγαιου(2017)και μετα την αποπερατωση των ετησιωνμεταπτυχιακωνσπουδων στο “Lifecoaching και την συμβουλευτικη”καθως και στην “Παιδοψυχολογία και Παιδοψυχιατρική” συνδράμω σαν υπεύθυνος της διεξαγωγής στην πόλη μου διάφορων ανοικτών σεμιναρίων ψυχικής υγείας που διεξάγει το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και​ειδικοτερα το τμήμα

Κοινωνιολογίας, υπο την επιστημονικηεπιβλεψη του κ. Ε.Παπανη.

Σεμινάρια –Ημερίδες –Βιωματικά Εργαστήρια

Επιμορφώσεις – Συνέδρια

  1. Σεμινάριο​ 400 ωρών στην «Προώθηση πωλήσεων». (ΚΕΚ

Interface)

  1. Σεμινάριο​ 400 ωρών στη «Δημιουργική απασχόληση παιδιών». (ΚΕΚ Intersyn)
  2. Σεμινάριο​ 400 ωρών στην «Οργάνωση γραφείου με χρήση Η/Υ» (ΚΕΚ Μέντωρ)
  3. Σεμινάριο 80 ωρών στο «Χειρισμό Η/Υ-Windows» (πιστοποιηση

I.S.C.)

2004 – 2005. Σεμινάριο​ στην «Εισαγωγή στην ομαδική δυναμική και το ψυχόδραμα Α.Ψ.Κ.»

  • Σεμιναριο​ στην”Εισαγωγή στην ψυχολογική αξιολόγηση” Α.Ψ.Κ.

2004-2008. Σεμινάριο «Εισαγωγή στις δυναμικές της οικογένειας»ΑΨΚ​    2004-2008.          Σεμινάριο     «Εισαγωγή   στα     ιδεολογικοπολιτικά          της ψυχιατρικής και της ψυχοθεραπείας»ΑΨΚ

  1. Σεμινάριο 50 ωρών στην «Εκμάθηση της ελληνικής νοηματικής γλώσσας» (Ν.Ε.Λ.Ε. Ιωαννίνων)
  2. Ημερίδα «Ψυχόδραμα και κοινωνικοθεραπεία» Α.Ψ.Κ. Ιωάννινα.​
  3. Ημερίδα «Το μέλλον της ψυχοθεραπείας» Α.Ψ.Κ. Ιωάννινα​ 2005. Ημερίδα​ με θέμα «Δ.Ε. προσοχής-υπερκινητικότητα» (Ε.Ψ.Υ.Π.Ε.

και Γ.Ν. Χατζηκώστα).

  1. Πανελλήνιο​                Συνέδριο     Ψυχολογικής   Έρευνας          (Φ.Π.Ψ.

Ιωαννίνων-Α.Ψ.Κ.-Σχολή Επιστημών Αγωγής)

  1. Παγκόσμιο Συνέδριο Οικογενειακής Θεραπείας για τις σύγχρονες τάσεις της Οικογενειακής Θεραπείας με συμμετοχή στην ομάδα προετοιμασίας και εισήγησης του ΑΨΚ και θέμα:”Ελληνική οικογένεια και οικογενειακοί μύθοι” (Ρώμη-Ιταλία).
  2. Βιωματικό εργαστήριο στο Ψυχόδραμα και την ερμηνεία των ονείρων με τη MsMarciaKarp (Ι.Ψ.Κ.).
  3. Διημερίδα στην «Ψύχωση στις σύγχρονες κοινωνίες, διάγνωση και τρόποι αντιμετώπισης»
  4. Επιμόρφωση 25 ωρών στη «Σωματική και ψυχική υγεία» (Κ.Ε.

Ενηλίκων).

  1. Βιωματικό Σεμινάριο «όταν η τέχνη θεραπεύει, η θεραπεία γίνεται τέχνη» (TACT HELLAS)
  2. Ημερίδα «Επενδύοντας στην ψυχική υγεία» (Ψυχιατρική Κλινική Ιωαννίνων και Π.Γ.Ν.Ι.)
  3. Επιμορφωτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης(με πιστοποιησηαπο το ΕλευθεροΑνοικτοΠανεπιστημιο)​ διαπολιτισμικών μεσολαβητών για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των μεταναστων και προσφυγων σε θέματα κοινωνικών υπηρεσιών, συμβουλευτικής (Κ.Ε.Κ. Δήμητρα).
  4. Ημερίδα «ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα πληροφοριακής υποστήριξης του έργου της Ε.Ψ.Ε.Π.».

2015.Υπήρξα​ βασικός εισηγητής στην απολογιστική επιστημονική ημερίδα για θέματα διαχείρισης της αναπηρίας που πραγματοποιήθηκε στα Ιωάννινα και συμμετείχαν το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΠανεπιστημίουΙωαννίνων,το​ Τμήμα Εκπαιδευτικής

Πολιτικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με θέμα:”Τύποι ψυχοθεραπείας και άνθρωποι με αναπηρίες”.

2015.Διήμερο​ βιωματικό σεμινάριο Αγωγής Υγείας για εκπαιδευτικούς απο την ”Σχεδία” με θεματική την πρόληψη της βίας και του εκφοβισμού στο σχολείο:«Η υπεράσπιση των δικαιωμάτων του παιδιού μέσω της οργάνωσης του Δημοκρατικού Σχολείου με σκοπό την πρόληψη και αντιμετώπιση των φαινομένων της σχολικής βίας, του ρατσισμού, της ξενοφοβίας, του χουλιγκανισμού, της ομοφοβίαςκ.α». . 2016.Τον​ Αύγουστο παρακολούθησα δίμηνο σεμινάριο με θέμα:’’Οικογενειακό δίκαιο για κοινωνικούς και άλλους επιστήμονες”.

2017.​Πραγματοποίησα    εισήγηση     σε      επιστημονικό         ​συνέδριο Παιδοψυχολογίας των Προγραμμάτων Ψυχικής και Κοινοτικής Υγείας του Πανεπιστημίου Αιγαίου,​σε συνεργασία με το Νοσοκομείο Σωτηρία, το Γραφείο Εκπαίδευσης της Ελληνικής

Πρεσβείας στις Βρυξέλλες και το               Aegean College​:​’’Έρευνα και

Καινοτομία               στην              Παιδοψυχολογία              και               την

Παιδοψυχιατρική/Διεπιστημονικές προσεγγίσεις και Προοπτικές με θέμα ¨Την ευεργετική και θεραπευτική επίδραση της εικαστικής ψυχοθεραπείας στα παιδιά με αναπηρίες’ ¨.

2017.​Παρουσίασα​ το συγγραφικό έργο του συναδέλφου και διευθυντή εκπαίδευσης του ΙΕΚ Euroteam, Αντώνη Καλεντζη, στην Πάτρα στο ΙΕΚ.Euroteam​.Ο​ τίτλος του βιβλίου:¨Fantashire¨​ και είναι ένα επιστημονικής φαντασίας πόνημα με ψυχοπαιδαγωγικό προσανατολισμο. 2017.Τρίμηνο​ σεμινάριο στην “Κοινωνική Ανθρωπολογία”(Πανεπιστήμιο Αιγαίου).

2017.​Τρίμηνο σεμινάριο με θέμα “Ψυχολογικές Πρώτες Βοήθειες”

(Πανεπιστήμιο ​                                                  Αιγαίου)

2017.Τρίμηνο​ σεμινάριο με θέμα από το “Α ως το Ω των ψυχολογικών συνεδριών”(Πανεπιστήμιο ​​Αιγαίου).

2017.Σεμιναριακη​εκπαιδευση με θέμα “Όψεις του προσφυγικού φαινομένου”(Ελεύθερο ​​Ανοιχτό ​​Πανεπιστήμιο). 2017.Τρίμηνο​ σεμινάριο με θέμα “Εισαγωγή στη Μεθοδολογία έρευνας”(Πανεπιστήμιο ​ Αιγαίου).​

2017.Επιπλέον​ έχω παρακολουθήσει με επιτυχία τρία συντομα διαδικτυακά σεμινάρια από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου με τους εξής τίτλους: ”Διαταραχές της προσωπικότητας”, ”Επικοινωνία μέσα στη σχέση”, ”Διαχείριση κρίσεων”, ”η ψυχολογία ​της​​σεξουαλικότητας”.​2017.Πραγματοποίησα​ εισήγηση σε επιστημονικό  ​συνέδριο Συμβουλευτικής/ Coaching/Διαμεσολάβησης  και Διευκόλυνσης: “Γεφυρώνοντας τις διαφορές για μια νέα Συμβουλευτική της κρίσης”με​​θέμα:“Το​Οικογενειακό ​Ανάγλυφο”.(Πανεπιστήμιο ​​Αιγαίου/Προγράμματα Ψυχικής και Κοινοτικής Υγείας του

Πανεπιστημίου Αιγαίου)

2018.Πραγματοποίησα​  εισήγηση    στο 1ο «​​Διεθνές Διεπιστημονικο Συνέδριο Ειδικής Αγωγής και Ειδικών Θεραπειών συμβολή των σύγχρονωνπροσεγγίσεων από το Παιδί ως τον Ενηλικα»​​στις 5 και 6

Μαιου(​Aegean         College)με  θεμα:«Το      παιδικοπαιχνιδικαι​η σημασια του στον επαγγελματικοπροσανατολισμο και την επιλογηεπαγγελματος στα ΑμεΑ»​​.

2018.Συμμετοχη​  σε δεκαημερηεκπαιδευσηYouth​     Worker στην Θεσσαλονικη στα πλαίσια του Erasmus+​    με τίτλο:Let’s​    start:Sportsagainst      Radicalization(Ο​ αθλητισμος          εναντια        στην ριζοσπαστικοποίηση,τονεξτρεμισμο  και την ΡητορικηΜισους).

2016-2018.Πληθος​               διαδικτυακων         σεμιναριων   και     εκπαιδευσεωνεβδομαδιαιων          με      πιστοποιήσεις         απο    Διεθνεις       ΑνθρωπιστικουςΟργανισμους σε διαφορεςθεματικες και πλαισιαανθρωπιστικωναναγκωνοπως:ηεμφυληβια,ηδημοσιαυγεια, προσφυγικο, κακοποιησηπαιδιων, ΛΟΑΤΚΙ+ατομα,κοινωνικα       και     ανθρωπινα          δικαιωματα,τηνπαιδικηπροστασια,τοtrafficking,εναντια στην παιδικηεργασια και σεξουαλικηκακοποιηση,εναντια στον ακρωτηριασμο των γυναικειωνοργανων,ταπαιδικαδικαιωματα και την διαφυλαξη τους με την συμμετοχη των ιδιων των παιδιων,τηνσεξουαλικη και φυλετικηβια,τιςψυχολογικεςπρωτεςβοηθειες στα     παιδια,τις     προσεγγισεις          ηλικιας,           φυλου         και διαφορετικοτητας,μαθησηευαισθητοποιησης των αναπηρων,τοβασικοανθρωπιστικοπλαισιο,τηνδιατροφη και τον ρολοτης,τηνπροστασια των παιδιωνκατα την διαρκειασυγκρούσεων,την καθοδήγηση και το Coaching,τοΔιεθνεςανθρωπιστικοΔικαιο,τονσχεδιασμο και την διευκολυνση της μαθησης, καθοδηγηση σε περιπτωσειςανθρωπιστικηςκρισης,τηννομικηπροστασιααυτων που την χρειάζονται.κ.α.     Εργασιακή Εμπειρία και

Παρακολουθήσεις Εργασιακού Περιβάλλοντος(με ή χωρίς αμοιβή)

Ι) Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου και, για συνολικά 6 καλοκαιρινές περιόδους εργαζόμουν ως υπάλληλος υποδοχής στην τουριστική μονάδα «Poseidon» στην Πρέβεζα.

ΙΙ)Από το έτος 2002 και για ένα χρόνο εργάστηκα με πρόγραμμα «Stage» στο ΚΠΑ-ΟΑΕΔ Ιωαννίνων​, ως ψυχολόγος/εργασιακοςσυμβουλοςσε τμήμα υπεύθυνος για την χορήγηση οικονομικής βοήθειας προς νέους ελεύθερους επαγγελματίες.

ΙΙΙ) Το 2003 παρακολούθησα από κοντά τη λειτουργία της δομής «ΕΛΕΝΗ ΓΥΡΑ», που αφορά ανθρώπους του αυτιστικού φάσματος, κατόπιν πρόσκλησης που είχα να εργαστώ από τη διοίκηση.

  1. Το 2005 εργάστηκα σαν ψυχολογος​ σε πρόγραμμα εργασιακων συμβούλων, υποστήριξης, ανάπτυξης και λειτουργίας κοινωνικών επιχειρήσεων με άτομα κοινωνικά και εργασιακά αποκλεισμένα. Αποτέλεσμα αυτού ήταν η δημιουργία καταστήματος κοινωνικής επιχείρησης με βιολογικά προϊόντα (έργο ΠΕΙΡΑΝ, Κοινοτική πρωτοβουλία EQUAL, KEK ΜΕΝΤΩΡ).
  2. Κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών μου σπουδών παρακολούθησα την ψυχοθεραπευτική εργασία στο Ι.Κ.Α. Ιωαννίνων, στον ξενώνα «ΝΕΑ ΖΩΗ» που αφορά πρώην τροφίμους του ψυχιατρείου ΚΕΡΚΥΡΑΣ (ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ).
  3. Σαν συνθεραπευτής​ σε ομάδες βιωματικές και ομάδες εμπειρίας, στα σεμινάρια του Α.Ψ.Κ. στα Ιωάννινα. Σαν συνθεραπευτής σε ιδιωτικό ιατρείου ψυχιάτρου με ζευγάρια και οικογένειες.
  • Από το 2003 μέχρι το τέλος του 2010, εργάστηκα με την ιδιότητα του ψυχολόγου​στη​ δομή «ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ»,​ του Δήμου Ζαγορίου, έχοντας ως επωφελουμένους 250 άτομα, ηλικιωμένους,χρονιανοσουντες, Α.Μ.Ε.Α. και μεταναστες(προσφυγες,παλιννοστούντες),στους οποιους προσέφερα λογω του απομακρυσμενου της περιοχης την στοιχειωδηιατρικηφροντιδα, την μεριμνα για την φαρμακευτικη τους αγωγη,τηνδιασυνδεση τους με τις υπηρεσιεςυγειας και μεριμνας και τις πρωτεςαναγκεςαλλα και οπουηταναυτοαπαραιτητο την παραπομπη και μεταφορα τους σε νοσοκομειακαιδρυματα και δομεςκοινωνικηςαλληλεγγυης.
  • Από το 2010 δουλευωιδιωτικα με θεραπείες ατόμων και οικογενειών,σεδυαδικηαλλα και ομαδικηβαση.​

Ταυτοχροναπροσφερω τις γνώσεις και υπηρεσιες μου εθελοντικα, σε ανθρωπουςκοινωνικααποκλεισμενους(εργασιακα και κοινωνικα)ή και απομονωμενους, εξυπηρετωνταςκατα το δυνατον την επαφη τους με τις υπηρεσιεςπρονοιας και την εν γενειεπιβιωση τους, στη βαση μιας μελλοντικηςαυτονομιας και πιθανής αναβάθμισης της λειτουργικοτητας τους!

Απο τα τελη​ του 2016 διατηρωδικο μου χωρο, οπουδιεξαγωατομικες και ομαδικεςσυνεδριες με ψυχοθεραπευτικο, συμβουλευτικο και επανορθωτικο        προσανατολισμο

Ταυτοχρονααρθρογραφω σε διαφορεςιστοσελιδεςψυχολογικουενδιαφεροντοςοπως για το i-paidi (για παιδια με ΔΕΠ-Υ)και σε εβδομαδιαία βάση σε θέματα ψυχικής υγείας και ψυχοκοινωνικής στήριξης στο ηλεκτρονικό περιοδικό www.animartisits.gr και στην επιστημονική ηλεκτρονική ​έκδοση​​της Αγγλιας:

”Journal of psychology​​and brainstudies” οπου​συμμετεχω με papers,οποτεαυτοειναιδυνατον.

Ακομηαρθρογραφω σε τακτικηβαση στην Ιατρικουπεριεχομενουσελιδα της δημοσιογραφουΕλληςΣπυροπουλουwww.ellispiropoulou.gr.αλλα και εχωαναλαβει την συνταξη και επιμελειααρθρωνψυχολογιας σαν συνεργατης στις ενημερωτικεςιστοσελιδεςwww.epikairo.grκαι​www.netakias.com

  1. IX) Συμμετειχα​ το 2015 στην οργανωση και τον σχεδιασμο και την υλοποιηση του ερευνητικουπρογραμματος “Για την εκπαιδευση των παιδωνΡομα” που υλοποιηθηκεαπο το ΑριστοτελειοΠανεπιστημιοΘεσσαλονικης.

Χ)Απο​ τις αρχεςΜαρτιου του 2016 και μεχρι το τελος του 2017 προσεφεραεθελοντικα τις υπηρεσίες μου στις τοπικεςδομεςφιλοξενιας των προσφυγων.

IX)Απο​ τον Μάιο του 2018 συνεργαζομαι σαν εξωτερικοςσυνεργατης και μελος της διεπιστημονικηςομαδας με ΠροτυποΚεντρολογοθεραπειας και ΕιδικηςΠαιδαγωγικης σαν ψυχολογος καιεποπτης των θεραπειων που διενεργουνται.(Λογοποιηση).

Προσωπική

Θεραπεία/Αναπτυξης/Αυτογνωσιας

2005-2008: 6​ μήνες ατομική και δυόμιση χρόνια σε ομάδα αναλυτικού τύπου.

2009-2010: 1​ έτος, ατομική ψυχοθεραπεία και ανά διαστήματα υποεποπτειαμεχρι και σημερα.

Ενδιαφέροντα – Συμμετοχή σε δράσεις αλληλεγγύης

Ι) WWF​Hellas: Υπήρξα για έτη έμπρακτος υποστηρικτής της συγκεκριμένης MKO ευαισθητοποιημένος χρόνια για τις περιβαλλοντικές δράσεις.

  1. ACTION​ AID: Επί μακρόν χρονικό διάστημα συνεισέφερα σ’ αυτή την ΜΚΟ και μάλιστα είμαι ανάδοχος ενός ανήλικου κοριτσιού, βοηθώντας οικονομικά στην προσπάθειά του για μόρφωση και ποιότητα ζωής. Η επικοινωνία μαζί της συνεχίζεται σε τριμηνιαία συχνότητα.
  • ANTISTIGMA:​ Το οποίο είναι δίκτυο για τα δικαιώματα και τις παραβιάσεις στο χώρο της ψυχικής υγείας. Στο συγκεκριμένο δίκτυο υπήρξα ενεργό μέλος και για μια περίοδο διετέλεσα και ταμίας. IV)Ειμαι​ενεργομελος της παγκοσμιαςδιαδικτυακηςκοινοτητας Avvaz.org που διενεργειδημοψηφισματα για ανθρωπιστικαζητηματα και ενεργειες για την προστασια του περιβαλλοντος.

V)Στα​μαθητικα μου χρονιαυπηρξα,με την προτροπή των καθηγητωνμου,μελος και αθλητης του τοπικουσυλλογουστιβου και εχωπαρειμερος σε μαραθωνιουςαγωνες(ΚαλπακειοςΜαραθωνιος) με πολυκαλεςεπιδοσειςσυμφωνα με την τοτεηλικια μου.

VI)Υπηρξα​μελοςτμηματωνπαραδοσιακωνχορωνεπιπολλαχρονια(ΧορευτικοςΣυλλογος «Καλαρρυτες»και «ΣυλλογοςΣαρακατσαναιωνΗπειρου»)με πολλεςεμφανισεις ως πρωτοχορευτης σε εκδηλωσειςπολιτιστικου   περιεχομενου!

VII)Ειμαι​ενεργο και απο τα ιδρυτικαμελη του ΣΟΦΨΥΙωαννινων (Συλλογοςφιλων και οικογενειωνληπτωνψυχικηςυγειας)οπου​προσφερωεθελοντικα τις επιστημονικες μου υπηρεσιες και σε τακταδιαστηματαδιεξαγωενημερωτικεςσυνεδριες με θεματα που τους αφορουναμεσα.

VIII)Εχω​   πιστοποιηθει σαν #antistigmamember,αποεπισημοφορεα της ΑμερικανικηςΕκπαιδευτικηςΚοινοτητας

IX)Ειμαι​μελος και τοπικοςσυντονιστης με ενεργησυμμετοχηστην​πανευρωπαικηκαμπανια«Mind theMind» της efpsa.org,οπουφοιτητες και αποφοιτησαντεςΨυχολογιαςδιεξαγουνworksh​ops​ και ενημερωτικεςσυναντησεις σε σχολεια και κεντρανεοτητας για την διαδοση της αντιστιγμακουλτουρας. Μια τετοιαπρωτοβουλιαπραγματοποιησα στα Ιωαννινα τον Μάιο του 2018 σε χρηστεςψυχικηςυγειας 18 ετων και ανω. Απο τον επομενοχρονοπιθανοτατα θα αναλάβω σαν συντονιστης σε Πανελληνιοεπιπεδο.

X)Μελος​ της ΠΑΡΗ.ΣΥ.Α,​εταιρειας που ευαισθη​τοποιειται​σχετικα με την​αντιμετωπιση του πονουκαι​ προσβλέπει στη​δημιουργία​των​ Ιατρείων Πόνου &Παρηγορικής Φροντίδας.

XI)Μέλος​ του σωματείου TherapyDogsπου​προωθει την θεραπεία με την βοήθεια των ζώων που είναι μια εναλλακτική μορφή θεραπείας,ιατρικα αποδεδειγμένη η οποία αξιολογείται και έχει μετρήσιμα αποτελέσματα. XII)Στις​τελευταιες μου πρωτοβουλιες και ενασχολησειςανηκει και αυτη τουyouthworker,δηλαδη​ της εργασιας μου με νεους σε ΕυρωπαικαπρογραμματαErasmus​ που σαν σκοποεχουν την μεγαλυτερηδιαχυση στον νεανικοπληθυσμο των Ευρωπαϊκών ιδεωδών και της εμπέδωσης στην καθημερινηπρακτικη των δικαιωματων του ανθρωπου!

Ξένες Γλώσσες/Γνωσεις Η/Υ/Προσωπικαχαρακτηριστικα

Γνωρίζω σε πολύ καλό βαθμό την Αγγλική Γλώσσα.

Σε        εξίσου        πολύ        καλό        βαθμό        τα         Σερβοκροατικα.

Κατέχω σε εξαιρετικοβαθμο την ΕλληνικηΓλωσσα και στο χειρισμο της στο επικοινωνιακο της αλλα και στο εννοιολογικο της κομματι. Αριστηγνωση του χειρισμου των Η/Υ και των μεσωνκοινωνικηςδικτυωσης (Ms/office-internet)με πιστοποιήσεις αποεπισημουςφορεις. Με διακρινει η ικανοτηταληψηςδυσκολωναποφασεων σε συνθηκεςπιεσηςχρονου και ευθυνηςπεριστασεωνκαθως και η διαθεση για την αναγκαιοτητα της ομαδικης και σωσταοργανωμενη και οριοθετημενηςεργασιαςοπως και η πιστη στην ορθοτητα και αποτελεσματικότητα του καθεεγχειρηματος.Στονεαυτο μου προκρίνω την ευχερεια της συναισθηματικηςνοημοσυνης με δυνατα μου σημεια την ενσυναίσθηση,τηνηθικηαντιληψη των πραγματων και την επιθυμια του “σχετιζεσθαι”.

Το οτιεχωσυστηματικαασχοληθει με την προσωπικη μου αναπτυξη και θεραπεια,ενδυναμωνοντας την αυτογνωσια και συστηματοποιοντας τα προσοντα του χαρακτηρα μου για την επιτευξη του καλυτερουδυνατουαποτελεσματος στην καθεπεριπτωση.Οσαφηςπροσανατολισμος μου και πιστη στα πανανθρωπιναιδεωδη και το αλτρουιστικοπνευμα και διαθεσηαποτελουν τους πυλωνες που με εμπνέουν και διανθιζουνκαθε μου ενεργεια που αφορα τον ανθρωπο και πολυπερισσοτερο τα παιδια. *Διαθετωδιπλωμαοδηγησηςαυτοκινητου,εδω και πολλαχρονια,καιμαλισταενεκα των δυσκολωνσυνθηκων του περιβαλλοντος,στοοποιο για μεγαλοδιαστημαεργαζομουν,εχωαποκτησειπερισσοτερηεπιδεξιοτητα.Απο το 1998 εχωεκπληρώσει στο ακέραιο τις στρατιωτικες μου υποχρεωσεις,σανεφεδροςυπαξιωματικος,οιοποιεςειχανδεκαοκταμηνηδιαρκεια,κυριως​ σε παραμεθοριεςπεριοχες και απολυθηκα με κριση​Ι1(ικανοτατος).​

*Το​ Ινστιτούτο Ομαδικής Ανάλυσης Αθηνών και το Ινστιτούτο

Ψυχοδράματος Αθηνών είναι τακτικα μέλη ολων των ΕυρωπαικωνΕνωσεων που αφορουν την ψυχοθεραπεια και θεραπεια

οικογενειας:*​E.G.A.T.I.N., E.F.P.P., I.A.G.P., E.F.T.A. και Ε.Ε.Ψ.Ε​      ● E.G.A.T.I.N.: European Group-AnalyticTrainingInstitutiοnsNetwork.

(ΕυρωπαικηΕνωσηΟμαδικοΑναλυτικηςΕκπαιδευσηςΨυχοθεραπειας)● E.F.P.P.: European Federation for PsychoanalyticPsychotherapy.

(Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία για την Ψυχοαναλυτική Ψυχοθεραπεία)● I.A.G.P.: International Association of GroupPsychotherapy

(Διεθνής Ένωση Ομαδικής Ψυχοθεραπείας)

  • F.T.A.: European FamilyTherapy Association

(Ευρωπαϊκή Ένωση για τη Θεραπεία Οικογένειας)

  • Ε.Ε.Ψ.Ε.: Εθνική Εταιρεία Ψυχοθεραπείας Ελλάδος.
  • Β.Ρ.Α.: British          Psychodrama         Association(Βρετανικη     ΕνωσηΨυχοδραματιστων)
  • Ψ.Κ.: Ανοικτό Ψυχοθεραπευτικό Κέντρο
  • Ι.Ψ.Α.: Ινστιτούτο Ψυχοδράματος Αθηνών

Advertisements